Een nieuwe naam - blog
Wat, heb je nu wรฉรฉr een nieuwe naam?
๐๐ฎ๐ซ๐๐๐ฎ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐๐จ๐๐ ๐๐๐๐ฅ๐๐๐ง, zeg je?
Ja zeker!
Samen met Denise Pellinkhof โจ. Een leuke, keigoede, totaal-anders-dan-ik compagnon, iets waar ik al veel langer van droomde.
Elke keer als zij iets post denk ik: dat had ik precies zo kunnen schrijven. We blijken dezelfde doelen en dromen te hebben.
We hebben allebei ons eigen brand en bedrijf (Denise: Joy in Business, ik: Prominence PR) en gaan daarnaast nu ook samen de markt op met ons Bureau voor Boegbeelden.
Dat voeltโฆ nee รญs 1 + 1 = 3.
De naam was zo gevonden, want boegbeeld is een term die we allebei al vaak gebruiken.
Niet gek, want wat we doen sluit naadloos op elkaar aan: mensen die het gezicht zijn van hun organisatie begeleiden om hun verhaal met veel meer kracht en inspiratie in de wereld te zetten. Niet alleen hier op hashtag
hashtag#Linkedin, ook via bijvoorbeeld journalistieke media (nieuwsquotes en opiniestukken), video, artikelen en speeches.
๐๐ฅ๐ค๐ ๐จ๐ซ๐ ๐๐ง๐ข๐ฌ๐๐ญ๐ข๐ ๐ก๐๐๐๐ญ ๐๐๐ง (๐จ๐ ๐๐๐ง ๐ค๐ฅ๐๐ข๐ง ๐๐ฅ๐ฎ๐๐ฃ๐) ๐๐จ๐๐ ๐๐๐๐ฅ๐(๐๐ง) ๐ง๐จ๐๐ข๐ , ๐ข๐ฌ ๐จ๐ง๐ณ๐ ๐ฌ๐ญ๐๐ฅ๐ฅ๐ข๐ ๐ ๐จ๐ฏ๐๐ซ๐ญ๐ฎ๐ข๐ ๐ข๐ง๐ .
Iemand die de geest van het schip vertegenwoordigt, de buitenwereld in kijkt en voorop gaat in de koers. Dat brengt vertrouwdheid, betekenis en relevantie. Daar kan geen reclameslogan aan tippen.
Een krachtig en inspirerend boegbeeld word je alleen niet zomaar.
Je moet actief naar buiten treden en steeds weer met een goed en echt verhaal op de proppen komen.
Makkelijk gezegd, maar een behoorlijke uitdaging om in de praktijk te brengen.
Niet alleen een drukke agenda, ook schroom gooit vaak roet in het eten.
Simpel gezegd is dat wat we doen: we halen alles uit de kast om te zorgen dat iemand zoโn positie als boegbeeld ook daadwerkelijk opbouwt. In businesstermen: invulling geven aan je thought leadership. Zonder mitsen en maren. Bigger, bolder, braver.
En ja, dat is samen nog veel leuker dan alleen!